4 Aralık 2009 Cuma

One Minute

4 Aralık 2009 Cuma - 4 yorum
Bugün bir değişiklik yapıp İsviçre dışı bir yazı yazmaya karar verdim. Saint Joseph'den arkadaşlarım Deren Soykan ve Duygu Usanmaz'ın bir nevi reklamını yapmak istiyorum sizlere :)


Öncelikle belirtmem de yarar var ki bu iki arkadaşım da sanat ve özellikle tiyatro ile oldukça haşırneşirler. Bir süredir de çeşitli platformlarda yazılar yazıyorlar.

Bunlardan ilki tiyatrom.com için yazdıkları tiyatro yazıları. (Linke tıklayarak soldaki listeden isimlerini bulabilir ve son yazılarını okuyabilirsiniz.)

İkinci olaraksa Galatasaray Üniversitesi İşletme Klübünün çıkarmakta olduğu "One Minute" dergisi yazıları. (Dergiyi okumak için TIKlayabilirsiniz.)

Her iki platformdaki yazıları da karışıklı diyalog şeklinde ve bu tarz, gerçekten de kendini okutturuyor :)

Benim bu blog yazısını yazmama etkisi olan yazıysa "One Minute" dergisindeki yazıları. Geçtiğimiz hafta Nebil Özgentürk ve Hıncal Uluç bir seminer kapsamında GS Üniversitesine gitmişler ve İşletme Klübü de boş durmayıp "One Minute" dergisini ellerini sıkıştırmış. Sonuç olarak da Hıncal Uluç gazete köşesine taşımış benim sevgili iki arkadaşımı :) Hıncal Uluç taşır da ben taşımaz mıyım diyerek bu yazı yazmaya karar verdim :P Hıncal Uluç'un köşe yazısını da BU Link'ten ulaşabilirsiniz. Ve son olarak Deren'le Duygu'ya sesleniyorum "Yeni yazılarınızı bekliyoruz; daha bunlar başlangıçççç" :)

4 yorum:

  1. devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  2. arkadaşların ne hakkında yazıyor? ve onların yazdıkları hakkında sen ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sayın kerpenkele bey. Sanırım yukarıdaki yazımı okumadan böyle bir yorum yaptınız yazı altına. Arkadaşlarımın tiyatro başta olmak üzere sanat üzerine yazılar yazdıklarını söyleyip, yazılarının linklerini verdim. Ayrıca kendilerini beğendiğimi ve karşılıklı diyalog şeklinde konuşmalar kurmalarının yazıyı akıcı yaptığını belirttim zaten.

    YanıtlaSil
  4. Ovv, pardon görmemişim, harika bi yazı tebrikler.

    YanıtlaSil