16 Kasım 2016 Çarşamba

Kasım başında Teori Eğitim için yazdığım İsviçre makalelerine bir yenisi eklendi (Makaleye ulaşmak için: İsviçre’nin Pek Bilinmeyen Durakları).

Bu makalede İsviçre'nin pek de bilinmediğini düşündüğüm gezi duraklarına kısaca değinmeye çalıştım.

İsviçre’de gerçekten de herkesin zevkine uyan gezi durakları bulmak mümkün. Küçücük bir ülke olmasına rağmen bütün bu güzellikleri içinde barındırmasıyla beni hep etkiledi.

Umuyorum siz de bağ bozumlarından sonbahar yürüyüşlerine, CERN gezilerinden Titlis Dağı’nda bulunanAvrupa’nın en yüksekteki asma köprüsüne, göl gezilerinden Sherlock Holmes’ün peşinde Reichenbach Şelaleleri’ne gidişe kadar derlediğim bu yazıyı zevkle okursunuz.


Yine Teori Eğitim için kaleme aldığım İsviçre'de Öğrenci Olmak ve Avrupa'da Üniversite Öğrencisi Olmak yazılarına da tıklayarak ulaşabilirsiniz :)

Şimdiden herkese iyi gezmeler :)

0 yorum:

Yorum Gönder