13 Kasım 2019 Çarşamba

innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz

Ve Avusturya gezimizin son durağına geldik.

Serideki diğer yazılara ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterli.

• Arabayla bir haftada Avusturya turu
  • Innsbruck
  • Salzburg
  • Viyana
  • Bratislava
  • Graz

• Viyana’dan çıktıktan sonra yemek molası için durduğumuz Graz’dan ayrıldıktan sonra geceyi geçirmek üzere Villach’a geldik. Villach’a varınca tekrar Alpleri, dağları hissetmeye başladık. Tam olarak İtalya – Avusturya sınırında kalan bu kasaba kayak ve dağ yürüyüşü tutkunları için güzel bir nokta. Biz Youth And Family Guest House’da konakladık. Fiyat olarak oldukça uygundu, ancak kahvaltıyı biraz erken bitirdikleri için kaçırdık (9’da bitiyordu sanırım, biz 9,5 diye düşünüp 9’da gitmiştik). Akşam yemeğimizi ise Der Stadtwirt’de yedik. Otelden merkeze yürümek 15 dakika kadar sürdü.

Yemekten sonra Villach’ın merkezinde biraz gezdik ancak hava karardığı için pek fotoğraf çekemedim.
    innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz
    Her yerde rengarenk kır çiçekleri vardı

Ertesi gün kahvaltımızı Interspar’da edip İtalya’ya doğru yolumuza devam ettik.

Yola devam ederken arada hem mola vermek, hem de bir şeyler yemek üzere Bordano’da durduk. Bu sırada da kasabadaki kelebek evini (Casa delle Farfalle) gezdik. Çevresinde koca koca kelebeklerin dönmesi bizim kızın pek hoşuna gitti. Ben de fotoğraflamaktan mutluluk duydum. 23 Mart – 30 Eylül arası açıklarmış, giriş tam 10€, indirimli 8€ ve 3 yaşından gücükler ücretsiz. Açıkçası üç yaş sonrası için de 8€ almak biraz fazla, ama ilginizi çekiyorsa fena bir yer değildi.

innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, grazinnsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, grazinnsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz

bordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, grazbordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, grazbordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz

bordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, grazbordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz bordano, kelebekler evi, innsbruck, salzburg, avusturya, gezi, seyahat, viyana, bratislava, graz

Tagliamento akarsuyu ancak su kalmamış, ilkbaharda karlar eriyince suya kavuşuyor mu bilemiyorum
    Öğle yemeğimizi ise kelebekler evine giden yol üzerindeki “Alle Sorgenti” lokantasında yedik. Bayağı yedik içtik ve toplamda 30€ mu ne ödedik. Yemekler ve fiyat pek uygundu, yolunuz düşerse kesin uğrayın derim.

Evet, böylece bir yazı dizisinin daha sonuna geldik. Umarım siz de hoş bir gezi geçirirsiniz. Şimdiden iyi eğlenceler!