29 Şubat 2012 Çarşamba

Küçüklüğümden beri fotoğraf çekilmeye değil ama çekmeye bayılırım. Ancak şimdiye kadar bu uğraş benim için hobiden öteye gitmedi. Ara sıra “fotoğrafla ciddi olarak ilgilenmeyi düşünmüyor musun?” diye soranlar çıksa da, sanırım herkesin bir nevi “fotoğrafçı” olduğu (bkz. Çeşit çeşit uygulamalar, filtreler, programlar vs...) şu günlerde, kendimi “amatör fotoğrafçı” olarak
tanımlamak bile zor geliyor bana.

Yine de, fazla bir beklentim olmadan (yani hiç beklentim yok diyemeyiz) buradan, DeviantArt  sayfamdan veya çeşitli albümler vasıtasıyla sizlerle çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum. Teknoloji sayesinde pek çok emeğin boşa sayıldığı internette ne yazık ki çektiğim fotoğrafları da üzerlerinde imza ile yayımlamak durumunda kalıyorum. Elbette bu da pek çok fotoğrafın ruhunu kırıyor.

Her neyse... Lafı biraz fazla dolandırdım sanırım, konunun özüne geleyim. DeviantArt sayfam vasıtasıyla Photoautomat Magazine internet sitesinden haberdar oldum. Daha doğrusu onlar sayfama gelip kendilerini haberdar ettirdiler. Şimdilik sadece internet üzerinden yayın yapan bu dergi, her ne kadar amatör ve kâr amacı gütmeyen bir topluluk ve gördüğüm kadarıyla talep eden hemen herkesin portfolyosunu yayımlıyor olsa da, benimkini de şubat sayısında yayımlamaları şu bir önceki paragrafta bahsettiğim “beklenti” duygumu birazcık tetikledi.

Sonuç olarak, küçük de olsa bu portfolyo denememi sizlerle de buradan paylaşmak istedim.
Burayatıklayarak derginin 192 ve 209’uncu sayfaları arasında bulunan 8 adet fotoğrafımı inceleyebilirsiniz (dilediğiniz sayfa numarasına gitmek için dergi animasyonunun sol üst köşesinde bulunan sayfa numarasına tıklamanız ve numarayı girmeniz yeterli). Dilerseniz görüşlerinizi burada veya DeviantArt sayfam vasıtasıyla bana iletebilirsiniz.

Şimdiden ilginize teşekkür ediyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder