1 Şubat 2016 Pazartesi

Uni Dufour - Cenevre Üniversitesi
Hep İsviçre deneyimlerimden bahsediyorum; ancak sanırım şimdiye kadar adam akıllı İsviçre'de öğrencilikle ilgili bir şeyler karalamadım. En azından öğrencilik hayatı nasıldır, harçlar ne kadardır ve bilinen üniversiteleri hangileridir gibi konular hakkında yazmadım sanıyorum.

Peki, bakalım bu çikolataları ve peynirleri dışında eğitimiyle de dünyada lider sayılabilecek ülkede öğrencilik nasıl?


Bu eksiği kapatmak adına sizleri Teori Eğitim için yazdığım "İsviçre'de Öğrenci Olmak" makalesini okumaya davet ediyorum. :)

İsviçre'de öğrenci olmak hakkında hepsi ve daha fazlası, Teori Eğitim'in sayfasında.

Şimdiden kolaylıklar :)

Uni-Bastion - Cenevre Üniversitesi - 2014'deki gösteriden. İlgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz: Bastions'da Işık Gösterisi

0 yorum:

Yorum Gönder