4 Şubat 2016 Perşembe

Cenevre’nin en güzel yanlarından biri havalimanın neredeyse şehrin içinde olmasıydı. Tek vasıtayla, şehrin en uzak noktasından trafik yoksa en fazla yarım saat içinde ulaşılabilen ve başka bir bölgede olmadığı için normal bilet fiyatından daha fazlasını ödemeden gidilebilen bir havalimanıydı.


Kapüşonu çekip uçakları fotoğraflamaya çalışan ben...
Cenevre’de oturduğum 5 yıl boyunca sürekli olarak uçakların tepemizden inip kalkmasına alışmıştım. Bir yandan da kendi kendime sürekli “haydi bu hafta sonu gidip uçakların fotoğrafını çekeyim, bir daha nerede bu kadar yakından fotoğraflayacağım” diyordum. Ancak işte yapmak istediğiniz şey size yakın olunca son dakikaya kadar erteliyorsunuz :) Kısacası uçakları ancak 5 yıl sonra, şehirden ayrılmadan 2-3 hafta önce güzel bir havada fotoğraflayabildim.

Bir uçağın yaklaşma anına adım adım bakalım








Bu da hızlı hali :)


İnsan uçakların fotoğrafını çekerken bir yandan da ne kadar çok uçağın inip kalktığına hayret ediyor. Gerçekten de biri kalkıyor biri iniyordu uçakların.






Eğer fotoğraf çekmeyi seviyorsanız, ya da uçaklara özel bir ilgiliniz varsa, Cenevre’ye yolunuz düşmüşken mutlaka gidip bir fotoğraflarını çekin derim :) Tek yapmanız gereken 18 ya da 14 numaralı tramvaylardan birine binip Jardin Alpin Vivarium durağında inip iki üç dakika şehir merkezine kadar geri yürümeniz. Zaten fotoğraf çeken diğer insanları ya da yaklaşan uçakları görecek, nerede fotoğraf çekmeniz gerektiğini bileceksiniz :)




Şimdiden iyi eğlenceler!

0 yorum:

Yorum Gönder